Це далеко не весь перелік торгових точок, яким можуть знадобитися послуги рекламного агентства по виготовленню зовнішньої реклами. Кожен вид діяльності вимагає створення унікального і оригінального дизайну. На будь-якій вулиці вашого міста (будь то багатомільйонний Київ, або невеликі Черкаси), ви можете зустріти різні продовольчі магазини, оптики, магазини взуття чи одягу, а також магазини техніки, гаджетів або іграшок. Це пов’язано з ростом споживчих потреб, а також збільшенням конкуренції на будь-якому ринку. У цьому всьому натовпі різноманітних торгових точок, потрібно якось виділятися. Саме тут в гру вступають різноманітні візуальні знаки. Вони призначені саме для того, щоб на першому етапі – знайомстві, піднести ваш магазин в кращому світлі, створить позитивне враження, а також проінформувати перехожих про ваше місці розташування. Існує безліч варіантів світлових і не світлових знаків, які допоможуть вам виділитися серед конкурентів. Поговоримо про найпоширеніші з них:
Види зовнішньої реклами для магазину
1. Світлові вивіски на магазин. Напевно, найпоширенішим видом зовнішньої реклами можна назвати саме світлові вивіски. Це пов’язано, в першу чергу, з тим, що їх існує безліч видів, і багато до них же відносять і об’ємні букви, і акрилайти, і інші види світлових знаків. Крім того, така реклама звична, легко в пізнається, і ефективна. Якщо розглядати тільки світлові короби, то тут можна виділити лайтбокси, вивіски з буквами на проріз і з об’ємними літерами.
2. Об’ємні букви на магазин. Оригінальний, багатогранний і ефективний вид зовнішньої реклами – це все про об’ємні букви. Відмінною рисою такого знака легко можна назвати різноманітність. Завдяки великій кількості шрифтів, а також способів виготовлення, ви можете отримати по-справжньому унікальний продукт. Тут важливо не перестаратися з креативністю при виборі шрифту – вашу рекламу повинні прочитати.
3. Таблички для магазину. Часто невеликий, але, безсумнівно, дуже корисний вид зовнішньої реклами – це, звичайно ж, таблички. Вони виконують ряд важливих функцій, таких як інформаційні (таблички на двері, режим роботи), навігаційні (адресні таблички, вказівники), і безліч інших. Без них у великому бізнес центрі було б складно відшукати потрібний кабінет, а новому співробітнику приміщення складу, або бухгалтерії.
4. Оформлення інтер’єру магазину. З вулиці плавно переходимо всередину приміщення. Для оформлення інтер’єру в магазині часто використовують декоративні і тематичні планшети, плакати, банери, а також картини на полотні. Фірмовий стиль – важлива частина іміджу будь-якого магазину, а значить, він повинен бути ретельно продуманий, як для зовнішнього, так і інтер’єрного оформлення.
5. Ростові фігури для магазину. Їх можна віднести, як до зовнішньої, так і інтер’єрної реклами, оскільки вони можуть використовуватися де завгодно. Ростові фігури, на відміну від звичайних штендерів, виглядають цікаво і привабливо. Вони можуть виглядати зовсім по різному, головне – відповідати вашому виду діяльності. Єдине, що ви повинні розуміти, де саме хочете її розташувати, адже від цього залежить матеріал, з якого її будуть виготовляти.
6. Виготовлення акрилайту для магазину. Як доповнення до інших елементів декору, ми можете замовити елегантний акрилайт, в якості світлової вивіски, або декоративного світильника. Часто такі знаки використовують, підвішуючи на стіні, але їх можна використовувати і як настільні, підлогові і підвісні конструкції. Акрілайти витончені і привабливі, тому їх люблять використовувати в ювелірних салонах.
7. Інформаційні стенди, куточки покупця для магазину. Зручний, функціональний і інформативний елемент оформлення декору. Куточки покупця можна зустріти в будь-якому магазині. У них розміщують корисну інформацію для клієнтів, фото кращих співробітників, а також книгу скарг і пропозицій. Різні варіації розмірів, як самої дошки, так і кишень, дозволяють вибрати оптимальний для себе варіант.
Насправді, для кращого ефекту ми рекомендуємо використовувати поєднання цих видів зовнішньої реклами, а при необхідності додавати і інші. Головне, як у всьому іншому, не перестаратися, і не створювати ефект рекламної реклами (велике скупчення візуальних знаків на квадратному метрі). Правильно підібрана зовнішня реклама – запорука успіху вашого магазину!