Зовнішня реклама, вивіска для ломбардів, кредитних організацій (мікрозаймів)

    Як до Вас звертатись?

    Телефон

    Зовнішня реклама для ломбардів, кредитних організацій, мікрозаймів

    Комплексне рекламне оформлення вхідної групи, фасада ломбарда

    Зовнішня реклама для ломбардів складається з комплексу фасадних, інтер’єрних і окремо розташованих візуальних знаків, що дозволяють вас знайти, розповісти про ваші переваги перед конкурентами, допомогти ідентифікувати вас серед інших підприємств розташованих неподалік. Для своїх цілей ви можете використовувати один із запропонованих нами варіантів, або ж скористатися більш ефективним комплексом наших послуг.

    Перш ніж ми перейдемо до ознайомлення з видами зовнішньої реклами, варто приділити трохи уваги її дизайну. Зайве говорити, що якщо у вас мережі ломбардів, необхідно дотримуватися обраного корпоративного стилю, для підвищення впізнаваності вашої організації (якщо ви тільки починаєте свою діяльність, ми допоможемо з розробкою брендбук, за яким будуть проводитися подальші роботи). У дизайні зовнішньої реклами важливо дотримуватися кількох правил: лаконічність – сестра таланту; гармонія кольору; читабельність. Застосувавши ці прості правила в своїй зовнішній рекламі, ви отримаєте незамінного помічника в залученні клієнтів.

    А тепер розглянемо, які ж види візуальних знаків ви можете замовити для свого ломбарду?

    Світлова вивіска, об’ємні букви, панель кронштейн, банер, оформлення вітрин – фасадні візуальні знаки для ломбарду

    Рекламна світлова вивіска, лайтбокс для ломбарда - виготовлення і монтаж

    Основний ідентифікаційний знак будь-якого бізнесу – світлова вивіска над входом або на фасаді будівлі. Саме вона дає зрозуміти перехожому, що перед ним саме ваш ломбард, а не який-небудь інший. Вона може бути виконана кількома способами:

    1. Світловий короб, лайтбокс. Цілісна конструкція у вигляді короба будь-якої форми з внутрішньою підсвіткою світлодіодами. Найпростіший варіант виконання – лайтбокс (засвічується вся інформаційна сторона), але все частіше можна зустріти вивіски з об’ємними буква, а також прорізними і врізними світловими елементами.
    2. Об’ємні світлові літери. В даному випадку вивіска складається з окремих об’ємних символів. Для зручності і зменшення кількості отворів на стіні, часто можна зустріти виконання об’ємних літер на каркасі. Окремі елементи дозволяють використовувати різноманітні типи підсвічування і створювати креативний та ефективний дизайн.

    Наступний вид фасадного знака ми винесемо окремо, оскільки найчастіше він виступає доповненням до основної вивіски. Йдеться про панель кронштейн. Цей знак розміщується біля входу, на торці будинку, або на стовпі біля організації. Він може служити покажчиком напряму, інформаційним носієм, який інформує перехожих про ціну золота і срібла і т.д.

    Щоб проінформувати ваших клієнтів про ваші послуги, а також прикрасити сам фасад будівлі, можна використовувати банер на каркасі (щоб не робити зайві отвори в стіні), а також оформлення вітрин плівкою, що самоклеїться. Вони допоможуть завершити обраний стиль, стануть носіям корисної для клієнта інформації, приховають недоліки будівлі.

    Окремо розташовані конструкції для ломбарду: ростові фігури, штендери, стійки під поліграфію

    Крім допомоги в ідентифікації вашого бізнесу, відмінним ходом буде допомогти знайти вас, а також надати інформацію, яка може зацікавити потенційного клієнта. Для цих цілей ви можете використовувати кілька варіантів носіїв інформації:

    • штендер, ростова фігура, тротуарка – переносна конструкція, яка розміщується біля входу, або ж в самому приміщенні. Може мати різну форму (арка, книжка, ростовая фігура людини, персонажа, предмета), але завжди оснащені інформаційним полем обраного вами розміру;
    • стійка під поліграфію може розташовуватися як всередині приміщення, так і біля входу. Вона несе в собі друковану продукцію з переліком послуг, прайсами, інформацію про організацію (візитки, флаєра, брошури, буклети, листівки).

    Все це ви можете замовити, звернувшись до нашого менеджера через сайт, по телефону, або електронну пошту.

    Інтер’єрні знаки для ломбарду: куточки покупця, інформаційні стенди, акрилайти, елементи декору

    Інформаційний стенд з логотипом і змінною інформацією для ломбарда

    Продовжити комунікацію з клієнтом можна і коли він вже прийняв рішення скористатися вашими послугами. Поки людина приймає рішення, чи стоїть в черзі, ви можете ознайомити її з повним переліком ваших послуг за допомогою інформаційного стенда з акриловими кишенями. Той же куточок покупця забезпечить для вас зворотний зв’язок з клієнтом.

    Трохи про оформлення ломбарду. Створивши приємну обстановку всередині приміщення, ви допоможете клієнтові відчувати себе більш комфортно, що сприяє вашій подальшій співпраці. Що допоможе оформити ваш інтер’єр? Світлова панель, акрилайт, додасть м’якого світіння, прикрасить стіну, підкреслить імідж. Також можна прикрасити стіни, вітрини за допомогою елементів з пластику, або самоклеючої плівки.

    Більше інформації про наші послуги ви можете знайти на сайті, або зв’язавшись з нашими фахівцями. Ми створимо для вас ефективний, привабливий, цікавий дизайн, оголосимо ціну всього замовлення, а також його окремих елементів, проконсультуємо з усіх питань.

      Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

      Ваше ім’я (обов’язково):

      Ваш e-mail (обов’язково):

      Номер телефону:

      Повідомлення

      Прикрепить файл:


      Дивіться також: