Ще одним прикладом того, що зовнішня реклама невід’ємна частина нашого життя, є наші нові замовники. До нас за рекламними послугами звернулася церква.
Вони прийшли зі своїм фотомонтажем вивіски, дахової установки, яку вона хотіли замовити. Але після консультації з нашим менеджером було прийнято рішення переробити дизайн. Одним із принципів нашої компанії є створення ефективної реклами, так що ми прагнемо допомогти замовникам вибрати правильний варіант.
Як завжди, після затвердження макету наші оформлювачі приступили до роботи. Вивіска складалася з об’ємного хреста і 27 об’ємних літер. Після того як за допомогою фрезерного верстата були вирізані всі необхідні деталі, вона були передані оформлювачам. Вони склеїли між собою задні і бічні панелі, виготовлені з пластика ПВХ товщиною 4 і 5 мм, а потім відшліфували нерівності, щоб потім на них могла ідеально лягти плівка.
В якості лицьової панелі використовували молочний акрил товщиною 3мм. Цей матеріал найкраще підходить для світлових виробів. Лицьову сторону панелі покрили самоклеючою плівкою Oracal серії 8500 (світлорозсіювальна каландрирована ПВХ-плівка для світлової реклами та вітражів). Бічні панелі також покрили самоклеючою плівкою, але 641 серії.
Після того як всі частини були готові, між коробами і лицьовими панелями встановили світлодіодний модуль ELF 3-5050. За допомогою світлодіодного освітлення можна створювати яскраві контрасти, що, в кінцевому підсумку призводить до того, що рекламу бачать і запам’ятовують. Візуально сприйняття світлодіодної реклами вище, ніж сприйняття рекламних модулів, створених за допомогою інших матеріалів.
Це був перший етап – виготовлення світлової вивіски за допомогою об’ємних світлових літер, символів. Попереду ще робота над внутрішніми елементами: об’ємним хрестом і плоскорельєфними літерами з підсвіченням контражур.