Здавалося б, навіщо будівельній фірмі зовнішня реклама? Але візуальні знаки, так чи інакше, присутні в нашому житті постійно. Фірми забудовники використовують паспорта об’єкта, для ілюстрації майбутньої будови, облицювання та оформлення головного офісу, різні вказівники та інші розпізнавальні знаки. Найчастіше вони зустрічаються зовні будівлі, але є кілька інтер’єрних деталей, які ми розглянемо в цій статті. Якщо вас цікавить повний комплект послуг, тут ви знайдете найпоширеніші товари візуальної індустрії, для інших же ми розіб’ємо інформацію на кілька підпунктів.
Фасадні і зовнішні інструменти для просування бізнесу
Якщо ви займаєтеся будівництвом житлових комплексів, ймовірно, вам знадобляться знаки, які допоможуть майбутнім покупцям знайти вас. Ще один напрямок будівництва – торгові і бізнес-центри. Зовнішня реклама й тут застосовується як на самому об’єкті, так і на фасаді офісу фірми. Розглянемо їх трохи детальніше.
1. Номер один для будь-якого підприємства – це ідентифікаційний знак у вигляді світлової вивіски. Завдяки йому клієнти зможуть знайти вас і скористатися вашими послугами. Оригінальність з такою рекламою вам забезпечена – велика кількість видів підсвічування, різноманітність шрифтів і варіацій виготовлення, дозволяють підібрати індивідуальну символіку для кожного. Ось кілька основних варіацій виготовлення цього виробу:
- Лайтбокс.
- Об’ємні букви (на каркасі, на підложці і т.д).
- Світловий короб з накладними елементами.
2. Жодне будівництво не обходиться без вуличного інформаційного стенда – паспорта об’єкта. Він може розташовуватися на огорожі, або встановлюватися на металевому каркасі.
3. Паркувальні таблички – спосіб прояву турботи про ваших відвідувачів і співробітників. З їх допомогою можна заборонити або навпаки дозволити парковку окремим людям.
4. Ростова фігура може допомогти привернути до себе додаткову увагу і, відповідно, більше клієнтів в ваш офіс.
Існує ще безліч інших інструментів комунікації з клієнтами за допомогою зовнішньої реклами. Більше інформації ви можете дізнатися, зв’язавшись з нашим менеджером через сайт, або зв’язавшись з нами будь-яким іншим зручним для вас способом.
Кілька інтер’єрних фішок для вашої будівельної фірми
Зараз ми розповімо не тільки про те, як покращити комунікацію з клієнтами шляхом використання декількох зручних візуальних знаків, а й про інструмент, який зробить роботу і перебування в офісі комфортніше. Почнемо з обміну інформацією, а останній пункт буде у нас бонусом.
- інформаційний стенд з кишенями – допомагає надати максимум корисної інформації без особистої комунікації;
- стійка під поліграфію роздає про вас друковану інформацію у вигляді каталогів, прайсів, листівок і брошур.
У комплексі або окремо, вони допоможуть вам донести до відвідувача в рази більше інформації і зробити це в найкоротші терміни. Якщо у вас чергу, і людей потрібно чимось зайняти – цей варіант вам підійде на всі 100%.
А тепер обіцяний бонус. У період з середини весни до середини осені від спеки нас рятують кондиціонери. Але самі вони можуть бути джерелом багатьох проблем (застуд і болю в тілі). Щоб в офісі була приємна прохолода без негативних наслідків, ви можете встановити собі захисний екран на кондиціонер. Вони рівномірно розподіляють повітря, дозволяючи створити комфортну атмосферу в приміщенні.
Якщо вас зацікавила одна з наших пропозицій, або усі відразу, ви можете зв’язатися з нами для уточнення вартості вашого замовлення, розробки дизайну і обговорення співпраці.