Незважаючи на те, що вважається ніби більшість IT компаній не потребує реклами, зовнішня реклама, будучи самостійним маркетинговим елементом, необхідна абсолютно будь-якому бізнесу. Вона використовується не тільки для реклами фірми, але і для підвищення впізнаваності бренду, допомоги в ідентифікації організації, навігації ваших потенційних відвідувачів. Існує кілька найпоширеніших візуальних знаків, що ефективно зарекомендували себе в будь-якій сфері бізнесу – фасадна реклама, окремо стоячі конструкції, елементи декору інтер’єру (які також можуть і будуть рекламувати вашу фірму в очах клієнтів).
Світлова вивіска для IT компанії – швейцар вашого бізнесу
Перший, і найголовніший, рекламний знак, який знадобитися вашій IT компанії – світлова фасадна вивіска. Вона перше джерело інформації, яке зустрічає ваш клієнт на шляху до вас. З її допомогою перехожому легко визначити ваше розташування, дізнатися про вас, а також прийняти рішення звернутися саме в вашу фірму. Світлова вивіска для IT компанії – це імідж вашої організації. Вона демонструє вашу успішність, виділяє серед конкурентів.
Як ми вже говорили, фасадні знаки першими зустрічають вашого потенційного споживача, тому важливо правильно підібрати дизайн зовнішньої вивіски. Професійний менеджер рекламного агентства в першу чергу допоможе вам визначитися з технологією виготовлення знака. Це може бути:
- лайтбокс (світловий короб),
- об’ємні букви,
- або поєднання цих варіантів виготовлення світлової вивіски.
На наступному етапі необхідно підібрати кольорову гамму, шрифт, а також матеріал, з якого буде вироблятися знак. Якщо у вас вже напрацьований корпоративний стиль – прекрасно, якщо ж ви тільки починаєте свою діяльність, наші дизайнери допоможуть створити для вас яскравий, привабливий стиль, що легко запам’ятовується, який ви можете використовувати в подальшому оформленні свого офісу.
Стели, ростові фігури для IT компаній – додатковий метод залучення клієнтів
Якщо ви вирішили, що додатковий приплив клієнтів вам просто необхідний, рекомендуємо посилити свою зовнішню рекламу деякими додатковими елементами. Залежно від місця розміщення вашого офісу, а також рекламного бюджету, ви можете використовувати одну з окремо стоячих конструкцій, пропонованих нашим рекламним агентством. Ви можете вибрати більш бюджетний варіант у вигляді ростової фігури. Вона не зможе залишитися непоміченою біля входу в ваш офіс завдяки своїй оригінальності та креативності. Дорожчий, але і більш помітний знак для просування бренду і збільшення зацікавленості клієнтів – рекламна стела. Вона розміщується біля дороги або безпосередньо коло будівлі, де знаходиться ваш офіс. Завдяки своїм габаритам, така конструкція збільшує обхват потенційних клієнтів.
Елементи декору для IT компаній, як формування іміджу фірми
Після того, як клієнт прийняв рішення звернутися в вашу фірму, необхідно закріпити його бажання співпрацювати саме з вами. В першу чергу, звичайно ж, це залежить від якості ваших послуг і професіоналізму, але непогано було б підкріпити їх привабливим і затишним інтер’єром. Для цього ви можете використовувати світлову панель – акрилайт, який відноситься до категорії інтер’єрних світлових вивісок, різноманітні декоративні панелі з пластика, картини на полотні, дизайнерські світильники. Правильно облаштований інтер’єр допомагає не тільки збільшити продажі, але і підвищує ефективність роботи ваших співробітників.
Ціна зовнішньої реклами для IT компаній
Формування вартості будь-яких виробів що відносяться до візуальних знаків, або елементів інтер’єру залежить від обраного рекламного елемента, або їх комплексу. Звертаючись в наше рекламне агентство, ви отримуєте власного менеджера, дизайнера, технолога і команду виробників. Вони допоможуть вам на кожному етапі виготовлення зовнішньої реклами. Створять ефективний дизайн, прорахують вартість обраного виробу, виготовлять якісну, довговічну рекламу.
Замовити зовнішню рекламу для IT компанії можна прямо у нас на сайті, або зв’язавшись з нашим представником. Навіть самі великі і відомі корпорації використовують візуальні знаки для підвищення впізнаваності бренду, ідентифікації своїх володінь, а також створення іміджу.