Чи замислювалися ви, в який момент у вашого замовника або клієнта формується перше враження про вас? Після спілкування з менеджером, або представником? Після знайомства з вашим товаром, або послугою? Ці моменти тільки закріплюють або спростовують його. Насправді, прийняти рішення скористатися вашими послугами чи ні, людям допомагає реклама. Вона буває різною – по радіо, телевізору, на рекламоносіях, сарафанне радіо, тощо, але ми хочемо вам розповісти про один вид візуальних знаків, який відноситься до реклами, але виконує дещо іншу функцію. У цій статті мова піде про зовнішню вивіску. На відміну від інших видів реклами, фасадна реклама покликана повідомляти перехожих про ваше місце розташування.
Навіщо потрібна зовнішня (фасадна) вивіска?
Як говориться в заголовку нашої статті, вивіска – це обличчя вашої фірми, підприємства, закладу. Саме її він бачить першою, саме вона розповідає про ваше місце розташування. Так вже у нас прийнято, що «зустрічають по одягу», чим привабливішим для перехожого буде ваш знак, тим вірогідніше, що він до вас звернеться. Знову ж таки, така реклама – це вказівник, як номер квартири, без нього людині буде складно вас знайти, і він, швидше за все, піде до конкурента.
Які бувають види зовнішньої вивіски?
Це для досвідченого рекламіста немає проблем відрізнити світловий короб від об’ємних літер, для звичайного ж пересічного все що висить над входом з назвою – вивіска. Щоб полегшити вашу подальшу комунікацію з менеджером рекламного агентства, ми вирішили трохи розповісти вам про види зовнішніх вивісок, які виготовляє наше підприємство.
1. Світловий короб – цілісний зовнішній знак, який може бути будь-якої форми, а також мати різні види нанесення зображення:
- лайтбокс – назва говорить сама за себе – «лайт» – світло, «бокс» – коробка; зображення наноситься за допомогою широкоформатного друку, світитися вся лицьова панель;
- зовнішня вивіска з буквами на проріз – зображення наноситися методом вирізання його в лицьовій панелі, знизу в роз’єми вставляється оргскло, світяться тільки вирізані елементи;
- короб з врізаними буквами – зображення виконується у вигляді об’ємних врізаних елементів, може поєднуватися з іншими варіантами нанесення зображення, засвічуються тільки букви;
- короб з інкрустованими буквами – також використовуються накладні елементи, але інша конфігурація букв, при якій засвічуються борту символів, а не лицьова частина;
- знак з накладними об’ємними літерами – в цьому варіанті літери не врізаються в лицьову панель, а кріпляться безпосередньо до неї, використовується внутрішня підсвітка;
- короб з буквами контражур – ще один вид вивіски, який відрізняється від попереднього способом підсвічування зображення, тут засвічення йде з задньої частини виробу.
2. Рекламні букви, символи – це візуальний знак складається з окремих елементів. Букви можуть бути плоскими, об’ємними, світловими і не світловими. Часто можна зустріти поєднання першого і другого варіантів візуального знака. Різноманітність шрифтів дозволяє зробити зовнішній знак ще яскравішим і привабливішим.
3. Злиті букви – бюджетний варіант виконання об’ємних літер. За рахунок того, що символ робиться тільки по контуру букв, на нього витрачатися менше матеріалу і часу, що значно зменшує витрати.
4. Двостороння вивіска, кронштейн – цей вид вивісок можна виділити тільки через його розташування. В двосторонньої вивісці лайтбокс кріпитися на панель-кронштейн, і розташовується не над входом, а поруч, або на торці будинку.
Виготовлення та дизайн зовнішньої вивіски
Будь-яке виготовлення виробів зовнішньої реклами починається з макета. Для того, щоб створити правильний візуальний знак, який буде ефективним і привабливим, необхідно правильно підібрати кольори, шрифт і розмір виробу. У людському сприйнятті кожен колір асоціюється з тим чи іншим видом бізнесу. Наприклад, якщо це магазин дитячих речей, то ви навряд чи очікуєте побачити вивіску чорного або червоного кольору, а на магазині чоловічого одягу буде дивно виглядати блакитний або рожевий знак.
Ще одна важлива деталь дизайну – шрифт. Він впливає не тільки на привабливість і ефективність реклами, а й на складність виготовлення. Існує велика кількість шрифтів, але не всі вони підходять для зовнішньої вивіски. Дуже важливо, щоб клієнт міг прочитати інформацію, яку ви хочете до нього донести. Що стосується вартості, то не можна не відзначити, що чим складніший і заковиристий шрифт, тим більше потрібно матеріалу, а також трудовитрат на виготовлення знака.
Оскільки ця стаття несе чисто ознайомчий характер, більш детальну інформацію по зовнішній рекламі ви можете отримати, зв’язавшись з нашим менеджером. Замовити зовнішню вивіску, або дізнатися ціну, ви можете звернувшись до нас прямо зараз! Відкриваючи новий бізнес, не забудьте подбати про його обличчі!