Дизайн зовнішньої реклами. Правила створення макетів

    Як до Вас звертатись?

    Телефон

    Дизайн, макет фасаду торгового центраНеважливо наскільки якісно і з якого матеріалу виготовлена вивіска, якщо її дизайн ретельно не продуманий. Правила для створення макета зовнішньої реклами та інших її напрямків суттєво відрізняється.

    В першу чергу це пов’язано з тим, що для ознайомлення з зовнішньою рекламою у потенційного клієнта є не більше 3 секунд. Проходячи по вулиці пішки, проїжджаючи по ній в машині або громадському транспорті, ми фізично не можемо прочитати і засвоїти велику кількість інформації. Саме тому, розробляючи дизайн вивіски, таблички, вітрини або будь-якого іншого носія ми повинні враховувати цей факт. Не варто перевантажувати рекламний носій інформацією, яка все одно не принесе користі, а в деяких випадку може ще й нашкодити.

    Визначившись з інформацією, яку Ви хочете донести до клієнта, ми повинні продумати шрифт і колірну гамму, які будуть застосовуватися на нашій вивісці, вітрині, стели і т.д. Залежно від висоти і відстані, на якому буде розташовуватися рекламний носій, підбирається читабельний шрифт, а також кольору. За весь час існування зовнішньої реклами, рекламщики визначили, які ж кольору краще поєднуються один з одним.

    Поєднання кольорів в зовнішній рекламі

    Макет, дизайн інтер’єра музеюЯкщо для створення макета ви маєте намір використовувати дизайнера не з нашої фірми, вам необхідно знати які вимоги до макетів необхідно при цьому враховувати:

    1. Файли готуються в масштабі 1:1.

    2. В Залежно від виду файлів, їх надають в наступних програмах:

    • вектор – Графік, Корел.
    • растр – Фотошоп, Ілюстратор.

    3. Підготовка файлів для широкоформатного друку: TIFF – кольорова модель CMYK, без шарів (фоном), без шляхів, без альфаканалів, тип стиснення LZW. Файли готуються в масштабі 1: 1:

    • дозвіл файлів для сольвентного друку:
      • площа до 2 м2 – 150-200 dpi
      • площа більше 2 м2 – 100-150 dpi
      • площа більше 5 м2 – 50-100 dpi
      • площа більше 10 м2 – 36-100 dpi
    • дозвіл файлів для інтер’єрного друку:
      • площа до 1 м2 – 200-300 dpi
      • площа до 5 м2 – 200 dpi
      • площа до 10 м2 – 100-150 dp

    4. Вимоги до кольору:

    • чорний і сірий кольори повинні бути складовими.
    • приклад чорного кольору – CMYK 50/50/50/100.
    • приклад сірого кольору CMYK 20/20/20/10.
    • тіні – складові.

    Макет, дизайн супермаркету5. Параметри жорстко-заданих кольорів – під жорстко-заданими кольорами маються на увазі пантоне і корпоративні кольори. При використанні цих кольорів Вам слід враховувати, що обладнання для широкоформатного друку не дає 100% передачі кольору пантонних кольорів, мова може йти тільки про високий ступінь збігу. Для отримання потрібних кольорів – потрібно кольорова проба.

    Для більш детальної консультації, ви можете звернутися до наших фахівців, або залишити заявку на дизайн через форму зворотного зв’язку.

      Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

      Ваше ім’я (обов’язково):

      Ваш e-mail (обов’язково):

      Номер телефону:

      Повідомлення

      Прикрепить файл:


      Дивіться також: