У заключній частині серії статей про словник рекламіста варто згадати про таку невід’ємної частини як зовнішньої, так і інтер’єрної реклами – матеріали, за допомогою яких вона проводиться.
Банерна тканина (банер) – щільний ПВХ, в якому завдяки армованій нитці з поліестеру поліпшені експлуатаційні характеристики.
Дібонд – два листа алюмінію, з’єднані основою з пластика, з однією пофарбованої стороною, що утворюють із себе рекламну панель.
Дюралайт – невеликі лампочки, ланцюжком розташовані на гнучкому пластиковому шнурі.
Контражур – вид підсвічування об’ємних букв, здійснюється шляхом підсвічування задньої частини виробу.
Люверс – металева заклепка, що грає роль окантовки отворів в банері, або іншому подібному виробі.
Неон (Neon) – інертний одноатомний газ, яким заповнюють спеціальні трубки, з яких у підсумку виготовляються рекламні вироби.
ПВХ – полівінілхлорид – листові матеріали зі спіненого полівінілхлориду з твердою, рівною і гладкою поверхнею.
Поліпропілен – прозора плівка, найчастіше використовувана для покриття захисним шаром рекламної продукції, іншими словами – ламінації.
Полікарбонат – являє собою екструдований термопластик, який поєднує в собі виняткові тривкі, оптичні та термічні властивості.
Більш докладно з плівками і пластиками, які використовуються в зовнішній рекламі із відповідних розділах в лівому меню сайту.
Крім термінів зовнішньої та інтер’єрної реклами, дизайну і матеріалів існують терміни, які складно віднести до якоїсь певної групи.
Реклама – один з видів маркетингових комунікацій. Являє собою поширення інформації про спонсора діяльності, з метою залучення до нього уваги. Розрізняють:
Товарна реклама – рекламування певного товару та/або послуги.
Корпоративна реклама – комплекс послуг по створенню фірмового стилю.
Соціальна реклама – реклама спрямована на привернення уваги до суспільних цінностей, а також виступає за боротьбу з суспільними вадами.
Політична реклама – рекламна кампанія, притаманна будь-яким політичним виборам.
Бренд (brand) – унікальна, характерна, юридично захищена символіка фірми або товару.
Складається з таких частин, як brand-name – юридично зареєстрована словесна частина бренду, а також brand-image – ілюстрована частина бренду. Щоб стати брендом, товарному знаку необхідно набути популярності на ринку.
Імідж – представлення, ставлення до товару, фірмі або персони, створене у соціуму, репутація товару, марки або всієї фірми. Імідж створюється за допомогою різноманітних методів маркетингових комунікацій, рекламою в тому числі. Імідж може бути як правдивий, так і не відповідати істині.
Іміджева реклама – вид реклами, спрямований на створення позитивної думки про товар, послугу, фірму чи людину. Найчастіше застосовується в політичній рекламі.
Креатив – творча ідея.
Медіа – сукупність засобів поширення реклами (зовнішня реклама, радіо, ЗМІ тощо).
Монтаж – установка і кріплення рекламних конструкцій на обумовлене в замовленні місце.
Плоттер – пристрій для виведення з комп’ютера графічної інформації.
Плоттер (ріжучий) – пристрій для виведення зображення за допомогою вирізання її на самоклеючій плівці.
Плоттер (струменевий) – пристосування для друку повнокольорового зображення на рулонних і листових матеріалах.
Регіональна реклама – рекламні дії, спрямовані на кампанію в одному певному регіоні, згідно з його гендерним особливостям.
Рекламне місце – місце розташування зовнішньої реклами.