Як і в будь-якій сфері діяльності, в рекламному бізнесі існують свої, особливі терміни, або «жаргонні слова». Знання деяких з них допоможе уникнути нерозуміння між рекламним агентством і замовником, а також прискорять процес узгодження замовлення.
Саме в якості ознайомлення з найпоширенішими термінами професійно лексикону рекламників ми пропонуємо ознайомитися з нижче наданою інформацією.
Outdoor (в буквальному перекладі з англійської – за дверима) – термін, який використовують для характеристики рекламних виробів розташованих на вулиці, тобто поза приміщенням. Саме це термін найкраще характеризує Зовнішню рекламу.
До такої реклами можна віднести:
P.O.S. (Point of sales – місце продажів) – комплекс рекламних засобів, що використовуються в певних місцях продажу. Це можуть бути штендери (мимоходи), різноманітні таблички та планшети, світлові і не світлові вивіски, а також багато чого іншого.
Рекламна вивіска (лайтбокс – світлова вивіска) – рекламна конструкція, найчастіше зовнішнього застосування. Являє собою короб з акрилу, на лицьову панель якого нанесено зображення з назвою, логотипом або слоганом фірми. У випадку зі світловим виробом, основою служить світловий короб зі світлодіодами.
Козирок – навіс над входом в приміщення. Найчастіше виконаний з легкого і міцного матеріалу – стільникового полікарбонату. Може служити як захистом від природних явищ, так і додатковим рекламним засобом.
Комплексне рекламне оформлення фасаду – оформлення зовнішніх стін будівлі за допомогою АКП. З його допомогою створюється унікальний вигляд всього будинку, або його конкретної частини. Зазвичай оформлення здійснюється у відповідності з обраним стилем самої фірми, або розробляється абсолютно новий.
Консоль (Панель кронштейн) – двостороння рекламна конструкція, різноманітної форми і розміру, розміщується на торці будинку або стовпі. Служить орієнтиром місця розташування, або покажчиком на фірму, або організацію. Може бути світловим або не світловим виробом.
Дахова рекламна установка – один з видів світлових вивісок. Найчастіше вона виконана у вигляді об’ємних світлових букв, або тих же букв, але на тлі великого планшета. Встановлені на даху, або виступаючі за його межі, такі установки вимагають хорошого кріплення і опору.
Об’ємні букви – ще один вид зовнішньої вивіски. На відміну від лайтбоксу, складається з окремих фігур. Можуть бути об’ємними і плоскими, виконані з різноманітних видів пластику. Крім об’єму, літери можуть відрізнятися виглядом підсвічування, так вони можуть бути не світлові, з внутрішньою підсвіткою і підсвічуванням контражур.
Об’ємна марка – часто виготовляється в комплекті з об’ємними літерами або лайтбоксами. Являє собою об’ємне виконання торгової марки замовника.
Пілон – рекламна конструкція, розташована недалеко від будівлі організації, або закладу. Рекламні поля пілона підсвічуються внутрішньою підсвіткою за допомогою світлодіодів. Встановлюється така конструкція, найчастіше, вертикально, на землі.
Стела – також як і пілон, стела це окремо розташована рекламна конструкція. В залежності від призначення висота стели може досягати 20 м. Встановлюється стела за допомогою бетонного блоку, який надійно кріпить її до землі. Найчастіше стели виконуються за типом двостороннього світлового короба, з можливістю змінювати деякі її деталі. Покликана стела привертати увагу, а також інформувати про основні види діяльності. Її можна зустріти як на трасі, так і поруч з торговими центрами, заправками або ресторанами і т.д.
Покажчик на стовпі – один з видів вивіски кронштейна. Найчастіше така вивіска служить покажчиком напряму, в якому знаходиться фірма. Покажчики роблять світловим виробом, з внутрішньою підсвіткою.
Штендер (мимоход, тротуарка і т.д.) – переносна рекламна конструкція, покликана привертати увагу потенційним покупцям. Може бути різних розмірів і форми, одно- і двосторонньою. Складається з каркаса і рекламної поверхні, яку виконує лист оцинковки.
Є ще кілька термінів, які використовують рекламщики, але віднести їх суто до зовнішньої реклами ми не можемо. Ці вироби можуть використовуватися як для зовнішнього, так і для внутрішнього застосування. Серед цих термінів можна виділити:
Інформаційна табличка – невеликий, плоский рекламний виріб, що розміщується поруч із входом в офіс, магазин або будь-яке інше приміщення. Крім розпізнавальних знаків власника приміщення, інформаційна табличка може виконувати функції режиму роботи та багато інших. Її застосування можливе як всередині приміщення, так і зовні, на фасаді чи двері.
Табличка – також як інформаційна табличка може розміщуватися як всередині, так і зовні приміщення. Крім того, таблички можна використовувати як міська і внутрішня навігації. Наприклад, табличка з адресою вдома, стрілка-покажчик в супермаркеті і т. д. Може виготовлятися з різного виду пластиків, а також металів. Спосіб нанесення зображення теж різнитися, це може бути повно кольорове зображення, аплікація або гравірування.