Сучасний світ змінюється рішуче і швидко. Для того щоб не відставати від прогресу багато підприємств вирішують освіжити зовнішню рекламу свого бізнесу. Наш клієнт, магазин «WINETIME» вирішив оновити свою фасадну вивіску.
Спочатку було необхідно демонтувати стару вивіску і прожектора, які її підсвічували. На прохання замовника загальні роботи з демонтажу старої вивіски і монтажу нової повинні були бути проведені протягом двох днів.
Нова вивіска складається з різних варіантів букв – об’ємні, світлові букви, плоскорел’єфні букви з підсвіченням, об’ємна, світлова лисиця. Зупинимося детальніше на кожному з них:
1. Об’ємні, світлові букви WINETIME – букви були врізані в основу, для лиця і борту букв використовувався акрил молочний 3 мм. Самі борти – 8 см. В якості підсвічування, замість старих прожекторів, використовувалися світлодіоди холодного світіння, розташовані всередині букв.
2. Плоскорел’єфні врізні світлові букви GASTRO & WINEMARKET – в основі були вирізаними фрезеруванням букви, ззаду прикріплений акрилпрозорий 6 мм, а всередину вставлені букви з молочного акрилу 3 мм. Також буквибула затонована с/к плівка 8500 серії.
3. Об’ємна, світлова лисиця – це об’ємний світловий елемент,також як і букви, врізаний в основу. Лицьова сторона вифрезерувана з молочногоакрилу. Борти ж були зроблені з ПВХ 8 мм, в деяких вигинах довелося склеюватиневеликі шматки ПВХ, щоб домогтися потрібного ефекту. Крім цього, лицьовапанель і борти були затоновані с / к плівкою 8500 серії. Для підсвічуваннявикористовувалися світлодіоди холодного світіння.
Основою для всієї світлової вивіски став чорний матовий композит 3 мм. Задню стінку виконали з оцинковки, а в якості каркаса використовували металеву трубу 20 * 20 мм. Як і у всьому виробі, для підсвічування використовувалися світлодіоди холодного світіння.
На даний момент проект зданий замовнику. Надалі планується подальше співробітництво в інших напрямки реклами.