Працювати з мережевим бізнесом зручно хоча б тому, що у них вже є сформований корпоративний стиль, і розроблені вимоги до зовнішньої реклами. Працювати з мережевим бізнесом ще й приємно, оскільки спостерігаючи, як розвивається наш клієнт, ми отримуємо нові і нові замовлення. Сьогодні ми розповімо вам про нашу нову роботу для досить відомої мережі магазинів шкіряного взуття «Знахідка».
Вивіску, яку використовують для реклами в мережі цих магазинів, бачили і знають багато хто, а зараз ми розглянемо, з яких елементів вона складається. Почнемо з основи. Для неї ми використовували алюмінієві композитні панелі (АКП). Цей матеріал відрізняється високою міцністю і надійністю, в зовнішніх рекламних конструкціях – це просто необхідні якості для основи виробу.
Важлива частина будь-якої зовнішньої вивіски – інформаційне наповнення. Побачивши напис «Шкіряне взуття», перехожий не піде туди шукати чайник, але точно запам’ятає, де в майбутньому йому придбати нові чоботи або черевики. Цей напис виконано у вигляді об’ємних букв, виготовлених з ПВХ 4 мм, тонованого плівкою Oracal червоного кольору. Центральним елементом візуального знака, став фігурний рекламний планшет з ПВХ 4 мм, і зображенням, нанесеним за допомогою аплікації.
Вивіска вже готова і почала свою роботу по залученню клієнтів для нашого замовника. Тут ми описали виготовлення не світлової вивіски, але наша компанія займається виробництвом набагато більшого спектру рекламних конструкцій. У нас на сайті ви можете ознайомитися з їх описом, подивитися приклади наших робіт, а також замовити зовнішню рекламу для своєї організації.