І так, у нас є завдання, замовити вивіску. Знайшовши в пошуковику кілька сайтів, ми робимо його – дзвінок (пишемо лист, звертаємося до консультанта на сайті, не має значення). Що ж відбувається далі? А далі, кожен менеджер спробує продати вам саме їх вивіску. Для прийняття рішення вам знадобиться наступна інформація:
- До кого мені варто звернутися? Ще в заголовку статті ми говорили про один дзвінок (лист, повідомлення). Саме одного дзвінка вам вистачить, щоб отримати свого менеджера, технічного фахівця, дизайнера, художника-оформлювача і цілу бригаду монтажників. Повний цикл виробництва. Ми пропонуємо повний спектр послуг, які вам знадобляться, проконсультуємо на кожному етапі робіт, запропонуємо найкращий, оптимальний варіант, як виробу, так і ціни, щоб ви були впевнені, що отримаєте необхідний результат.
- Скільки має коштувати моя вивіска? Погодьтеся, це важливий фактор, на який ми звертаємо увагу. Нас не влаштує сильно завищена ціна, але так чи добре, коли ціна низька? Адже ніхто не відмовиться від свого прибутку заради чужої вигоди, а це означає, що є велика ймовірність, що ціна знижена за рахунок якості матеріалів, і вивіска не прослужать довго, розлетівшись при першому ж пориві вітру. Що ж робити в цьому випадку? Працюючи на ринку майже двадцять років, ми не раз стикалися з цим питанням. У підсумку ми почали використовувати програму Bon Sens, яка дозволяє розрахувати обґрунтовану ринкову вартість вивіски. Що значить обґрунтовану? Це означає, що в ціну включаються тільки ті витрати, які несе підприємство для виготовлення вивіски, а також прибуток, який дозволить підприємству бути рентабельним.
- Що я хочу отримати від вивіски? Вивіска повинна продавати. Ні, вона не може стати у касового апарату, або вийти в торговий ряд для роботи з клієнтами. Її завдання привернути увагу до організації і викликати інтерес до вашого бізнесу. Далі робота вже ваших фахівців. Вивіска, що продає – це не тільки грамотний дизайн, але і гармонійне поєднання кольорів, правильне розміщення, читабельність і ваша вивіска повинна виділятися. Виготовити аби яку вивіску вам може і дядько Вася з гаража, але щоб вона продавала потрібно набагато більше. Цілий штат різних фахівців працюватиме тільки для одного – створити вивіску, що по-справжньому буде щось коштувати, яка буде вашим додатковим співробітником, який працює 24/7, а не шматком пластика над входом.
- Як довго я хочу, щоб вивіска мені прослужила? Погодьтеся, прикро, коли змонтували вивіску, а через тиждень вона перестала світитися, або ще гірше – розвалилася? У першому випадку важлива якість матеріалів, які використовувалися при виготовленні. Ми впевнені в своїх постачальників, з якими працюємо не один рік і даємо гарантію, що вивіска прослужить саме стільки, скільки будуть служити матеріали. У другому випадку – це вже якість роботи. Вона довічна, не враховуючи фактор вандалізму і природних катаклізмів. Ми впевнені в професіоналізмі наших фахівців і їх якості роботи.
Ось, власне, всі критерії, на які звертають увагу при замовленні зовнішньої реклами. На кожному пункті впевнено ставимо плюсик і робимо дзвінок. Прорахуємо, виготовимо, доставимо і змонтуємо.