Користі від неправильної вивіски не багато. Рекламна вивіска, що не виконує свої функції – це прямі витрати, що не окупаються. У той же час правильна вивіска це інвестиції, які приносять прибуток своєму власникові. Тому прислухайтеся до порад професіоналів, їх знання і досвід допоможуть зробити правильний вибір. Замовляючи рекламну вивіску, ви повинні бути впевненими, що вона на 100% буде виконувати своє призначення, а для цього потрібно відповісти на одне дуже важливе питання:
Якою має бути рекламна вивіска?
Все дуже просто.
По-перше, привертати увагу – це означає, що потенційний покупець або клієнт повинен її помітити і виділити серед маси оточуючих об’єктів. Але при цьому важливо, щоб рекламна вивіска гармоніювала з архітектурою будівлі, на якій розташовується. Тут так само доречно сказати і про те, що фасадна вивіска обов’язково повинна бути світловий. Зрозуміло, що така вивіска буде більш привабливою, і це як мінімум + 30% рекламних контактів, в порівнянні з не світловою вивіскою. В ідеалі так само якщо ваша вивіска буде виділятися формою, що додасть їй індивідуальність, а це в свою чергу приверне до себе додаткову увагу.
По-друге, вивіска повинна бути зрозумілою для ваших клієнтів, тобто відповідати уявленням про товар, або послуги, які ви продаєте. Тут велику роль відіграє назва, елементи декору, форма і колір. Так само не забувайте про шрифт для вивіски, який вибираєте для написання найменування вашого закладу. Запам’ятайте, що крім вас назву має прочитати ваш майбутній клієнт або покупець. Пам’ятайте про пряме призначення вивіски.
По-третє, рекламна вивіска повинна бути помітною, тут знову ж можна згадати про те, що світлова вивіска у вечірній і нічний час працює на бізнес, а не відпочиває. Важливим визначальним фактором є розміщення вивіски, яка просто зобов’язана потрапити в поле зору ваших майбутніх клієнтів. Тому перед тим як планувати її розміщення, дайте собі відповідь на питання, як переміщаються ваші потенційні покупці? На автомобілях, в громадському транспорті або ходять пішки. Можливо, розміщення вашого закладу не в полі зору і крім фасадної позначальної вивіски вам необхідний якийсь покажчик, консольна вивіска або пілон. Так само в цьому розділі є сенс згадати і про розміри. Вивіска не повинна бути дрібною і не помітною, але і надмірно великий її виготовляти не варто. Є простий спосіб визначити розмір шрифту вашої вивіски, рівний шрифт на контрастному тлі висотою в один сантиметр читається людиною з нормальним зором з відстані трьох метрів. Тобто напис висотою в 20 см. Буде читатися з відстані 60 метрів. Але тут радимо трохи підстрахуватися, так як не у всіх ваших клієнтів 100% зір.
По-четверте, ваша вивіска повинна бути надійною і мінімально витратною в обслуговуванні. З надійністю і якістю все ясно. А ось, що стосується обслуговування, то перед тим як замовляти вивіску з’ясуйте, у скільки обійдеться вам, наприклад післягарантійний ремонт світлових елементів. Чи не буде потрібно для цього повністю розбирати вивіску, скільки це займе часу і т. д.
Дотримуючись цих основних параметрів рекламної вивіски, ви зможете задати правильні питання рекламному менеджеру, а також грамотно пояснити, що саме вам треба. Адже зовнішня реклама – це довговічний і дорогий проект, який буде служити вам не один рік, і в ваших інтересах, щоб він приносив прибуток, а не був збитковим якорем.