Оформлення вхідної групи – це еквівалент командної роботи в сфері зовнішньої реклами. Кожен її елемент спрямований на інформування, залучення клієнта, а також брендування приміщення в загальному стилі магазину. В даний комплекс можуть входити різноманітні візуальні знаки, але сьогодні ми хочемо розповісти про дану послугу на прикладі наших клієнтів – магазину напівфабрикатів «Галя Балувана».
Брендування магазину: світлова вивіска, рекламні букви, оформлення вітрин
Брендування – це створення у голові потенційних покупців цілісного образу вашого магазину. Для цього можна використовувати різні інструменти – сувенірну продукцію, поліграфію і, звичайно ж, зовнішню рекламу. З неї, власне, все й починається. У нашому прикладі ми бачимо поєднання лайтбоксу, об’ємних літер на каркасі, обклеювання вітрин, наклейку Графік роботи.
Поговоримо про призначення цих візуальних знаків. Світловий короб виконує роль ідентифікатора. З його допомогою ваш потенційний клієнт дізнається назву магазину (зручно, якщо про вас дізналися через Інтернет або від знайомих). Об’ємний напис служить інформативної складової вашої реклами. Вона дає зрозуміти, що саме клієнт може придбати в вашому магазині. Тій же меті служить Графік роботи – інформування про час роботи. Поклейка вітрин завершує композицію, виконуючи функцію декору. Легкий дизайн допомагає не перевантажити інформаційний простір, а також залишає достатньо місця для природного світла в приміщенні.
Кожне таке замовлення – це індивідуальний підхід, дизайн, набір рекламних елементів. З огляду на різноманітність в зовнішній рекламі, досить складно зустріти набір знаків, що буде повторюватись. Для магазину напівфабрикатів «Галя Балувана» – це були перераховані вище компоненти реклами, для вас же ми підберемо ті, які підійдуть саме для вашого магазину.
Не відкладайте на останній момент – замовляйте комплексне оформлення фасаду вже зараз! Також ми можемо виготовити для вас світлові вивіски, об’ємні літери та інші візуальні знаки і відправити Новою Поштою у будь-який куточок України!