Як до Вас звертатись?

    Телефон

    Дизайн зовнішньої реклами

    Дизайн проект наружной рекламы

    Надіслати заявку

      Ім’я (обов’язково):

      E-mail (обов’язково):

      Номер телефона:

      Повідомлення:

      Задайте питання менеджеру

        Як до Вас звертатись?

        Телефон:

        E-mail:


        Текст повідомлення:

        Узнать цену

        Зовнішня реклама у вигляді світлових вивісок, об’ємних букв, стел, дахових установок та іншого, давно стала невід’ємною частиною будь-якого бізнесу. Однією з основних складових всіх видів зовнішньої реклами – можна сміливо назвати дизайн. Оскільки вивіска або стела – це перше, що бачить ваш клієнт, і що формує його перше враження, то до дизайну потрібно підходити дуже ретельно, продумуючи кожну деталь. Навіть якщо ви використовуєте найякісніші матеріали для своєї реклами, без правильного дизайну, вони не будуть коштувати, рівним рахунком, нічого. Грамотний, привабливий і інформаційний дизайн зовнішньої реклами стане вашим незамінним співробітником, який цілодобово і без вихідних буде працювати на залучення відвідувачів в ваш магазин, офіс, а також стане візитною карткою вашого бізнесу.

        Наші роботи

        дивитись всі роботи...


        Наш сервіс

        професійна консультація
        консультація
        креативний дизайн
        креативний дизайн
        власне виробництво
        власне виробництво
        доставка по всій Україні
        доставка по Україні

        Розробка дизайн проекту зовнішньої реклами, рекламних виробів, конструкцій

        Дизайн фасадної, світлової вивіски з об’ємними літерами

        Оскільки сприйняття зовнішньої реклами дуже короткочасно, інформація, розміщена на ній, повинна бути максимально інформативною, при цьому лаконічною і привабливою. Найкраще, якщо текст буде коротким, а зображення простим для сприйняття. Залежно від роду вашої діяльності, на вивісці або іншому варіанті візуальних знаків зазвичай розміщується назва, логотип і зображення, яке характеризує напрямок діяльності вашої компанії. Для прикладу, на вивісці супермаркету часто розміщують зображення продуктів, на СТО – шину, а юридичні фірми використовую зображення терезів.

        Крім короткочасності контакту, не можна забувати про відстань, з якої людина зможе побачити ваш візуальний знак. Контрастна, яскрава вивіска з великим написом найкраще сприймається на далекій відстані, привертаючи увагу перехожих і водіїв. Якщо ви сумніваєтеся в працездатності вашого дизайну, ви можете роздрукувати макет і на відстані витягнутої руки оцінити його якість. Також, в ухваленні рішення, вам допоможе візуалізація макету вашого виробу. Завдяки цим нехитрим маніпуляціям, ви ще на етапі дизайну зможете побачити, як буде виглядати готовий виріб.

        Дійсно правильний дизайн візуального знака повинен інформувати і направляти до вас клієнтів, а також підкреслювати ваш фірмовий стиль. Для досягнення цих цілей необхідно дотримуватися основних правил дизайну зовнішньої реклами:

        Правила дизайну ефективної вивіски

        Розробка дизайна рекламної стели

        1. Вивіска повинна сприйматися з будь-якої відстані і при будь-якому освітленні. Розробляючи дизайн знака, дизайнер повинен враховувати розташування вивіски. Наприклад, при замовленні дахової установки, або стели: в першому випадку, важливо враховувати висоту розміщення вивіски; а в другому, дальність, з якої об’єкт повинен бути доступний для візуального сприйняття водієм. При розташуванні вивіски в інтер’єрі, важливо враховувати колірну гамму і тип освітлення, щоб вивіска не губилася на тлі загального стилю.

        2. Текст вивіски має бути читабельним. Це потрібно брати до уваги при замовленні лайтбоксів і об’ємних літер. Вибираючи шрифт, важливо враховувати не тільки його привабливість, але і наскільки легко його можна прочитати. Це пов’язано, знову ж таки, з короткочасністю візуального контакту, а також відстанню. Також на читабельність вивіски впливає і поєднання кольорів, яке ви використовуєте. Більш докладно про найпоширеніші поєднаннях кольорів в зовнішній рекламі ви можете дізнатися в нашій статті.

        Дизайн інтер’єрної світлової вивіски з об’ємними буквами

        3. Будь-яка зовнішня реклама повинна не тільки залучати нових клієнтів, але зберігати постійних. Ринок стрімко змінюється, і реклама в тому числі. Будь-який, навіть самий привабливий дизайн з часом втрачає свою свіжість і ефективність. Щоб завжди залишатися в тонусі, ми рекомендуємо періодично оновлювати вашу зовнішню рекламу, або елементи декору інтер’єру.

        Зовнішня реклама починається з професійного дизайну. При створенні будь-якого візуального знака, наші дизайнери керуються всіма правилами гармонійного сприйняття вивіски, а також особливостями матеріалів, які будуть використані при виготовленні. Перше враження не можна справити повторно, тому дуже важливо приділити особливу увагу вашій зовнішній рекламі, а значить довірити його професіоналам! Звертаючись в нашу творчу майстерню, ви отримаєте злагоджену команду професіоналів – дизайнер і технічний фахівець створять для вас дійсно якісний, працюючий дизайн вивіски.

        Залишились питання?

          Ім’я (обов’язково):

          E-mail (обов’язково):

          Номер телефона:

          Повідомлення:

          Чат с менеджером

            Ім’я (обов’язково):

            E-mail (обов’язково):

            Номер телефона:

            Повідомлення:

              Як до Вас звертатись?

              Телефон

              © Цех А, 2013-2022. Всі права захищені. Повне чи часткове копіювання матеріалов заборонено, при изгодженому використанні матеріалів сайта необхідне посилання на ресурс!