Що для вас світлова вивіска? Необхідність при відкритті бізнесу, або ж надійне капіталовкладення? Ми не раз вже писали про те, що візуальні знаки – це ваш додатковий співробітник, який працює без вихідних і перерви на обід. Він привертає увагу, змушує зайти до вас і зробити покупку. У маркетингу є таке поняття «імпульсний покупець» – простими словами, це людина, яка не збиралася, але зробила у вас покупку. Саме такий клієнт найбажаніший для будь-якого бізнесу. Існує безліч способів змусити людину придбати ваш товар, або замовити послугу, але перш за все, необхідно зробити так, щоб клієнт зайшов. Саме для цього і існує зовнішня реклама, і світлові вивіски зокрема.
Корисний помічник, чи не так? Але, на жаль, все частіше можна помітити, що власники бізнесу намагаються заощадити на візуальному знаку. Давайте на кількох прикладах розглянемо, чому ж не можна економити на світловому знаку. При виготовленні світловий зовнішньої вивіски, в будь-яких її варіаціях (крім, хіба що неону), завжди використовують світлодіоди і акрил (молочний або кольоровий, в залежності від дизайну). Саме вони формую світлову частину виробу, і привертають увагу перехожих. Давайте розглянемо, як економія на цих двох матеріалах вплине на статистику «імпульсивних покупців».
Вплив якості світлодіодів на яскравість світлової вивіски
Існує три кольорових температури світлодіодів – тепла, нейтральна, холодна. Холодні світлодіоди ідеально підходять для освітлення приміщень, призначених для концентрації уваги, творчості і т.д. Але він найбільше деформує сприйняття кольору. Для вивіски ж найкраще підійдуть світлодіоди з нейтральною кольоровою температурою, оскільки вони, як і теплі, комфортніші для зору, і точніше передають колір на зображенні. Економлячи на світлодіодах, ви ніколи не можете бути повністю впевнені, яке світіння отримаєте в результаті. Ставлячи в свою світлову вивіску діоди холодного світіння, ви втрачаєте «імпульсних покупців», а значить, і прибуток.
Це перший недолік дешевих світлодіодів, який впадає в очі відразу ж. Другий відноситься до терміну служби. Якщо якісні модулі можуть служити до 5 років без заміни, то дешеві прослужать вам в кращому випадку рік. Не дарма в народі існує прислів’я «Скупий платить двічі». Ось, наприклад, ви замовили вивіску з об’ємними літерами з неякісних матеріалів. Через короткий проміжок часу, у вас перегоріла одна з букв, нічого страшного, поміняємо, подумали ви. Але не все так просто, нові світлодіоди будуть світити яскравіше інших, роблячи вивіску недоладною. Міняти потрібно було підсвічування всієї вивіски, а це куди дорожче. У підсумку, замість того, щоб поміняти модулі через п’ять років, ви міняєте їх щороку.
Як якість оргскла впливає на засвічення вивіски?
У світлових знаках використовують як молочний, так і кольоровий акрил, в залежності від обраного замовником кольору. Якість обраного пластика впливає на рівномірність розподілу кольору. При використанні акрилу низької якості, зображення засвічується плямами, надаючи нової вивісці старий, пошарпаний і не презентабельний вигляд. Така вивіска не викликає довіри у перехожих, не може змусити їх зробити імпульсну покупку. Ви можете замовити вивіску будь-якої яскравості, в залежності від її місця розміщення, але вона буде ефективно працювати, тільки якщо буде виглядати презентабельно, і плями не дуже вписуються в цю картину.
Давайте розглянемо ще один приклад, з життя. Уявіть собі ситуацію, до вас прийшов чоловік в, безумовно, модних, але рваних джинсах, у футболці з намальованими мультяшками і в кедах, і пропонує вам вкласти гроші в його банк під дуже вигідні відсотки. Ви погодитеся? Або ж ви довірите свої фінанси людині в діловому костюмі? Теж саме відбувається з плямами на вивісці. Вони роблять привабливу, в перспективі, вивіску тьмяною і нецікавою, а головне, такою, що не викликає довіру.
Перед тим, як замовити світлову вивіску, подумайте, чи хочете ви просто позначити свій заклад з її допомогою, або ж все-таки залучити до себе клієнтів. Від вашої відповіді буде залежати, яку і у кого ви замовите вивіску. Не економте на візуальних знаках, мало того, що ви переплатите за ремонт, так ще й не отримаєте бажаний прибуток. Виготовлення світлової вивіски – трудомісткий, витратний процес, для отримання якісного виробу не варто економити ні на чому.