Терміни, що застосовуються у сфері рекламних послуг. Частина 3: Матеріали та загальні терміни

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Словарь 3

У заключній частині серії статей про словник рекламіста варто згадати про таку невід’ємної частини як зовнішньої, так і інтер’єрної реклами – матеріали, за допомогою яких вона проводиться.

Банерна тканина (банер) – щільний ПВХ, в якому завдяки армованій нитці з поліестеру поліпшені експлуатаційні характеристики.

Дібонд – два листа алюмінію, з’єднані основою з пластика, з однією пофарбованої стороною, що утворюють із себе рекламну панель.

Дюралайт – невеликі лампочки, ланцюжком розташовані на гнучкому пластиковому шнурі.

Контражур – вид підсвічування об’ємних букв, здійснюється шляхом підсвічування задньої частини виробу.

Люверс – металева заклепка, що грає роль окантовки отворів в банері, або іншому подібному виробі.

Неон (Neon) – інертний одноатомний газ, яким заповнюють спеціальні трубки, з яких у підсумку виготовляються рекламні вироби.

ПВХ – полівінілхлорид – листові матеріали зі спіненого полівінілхлориду з твердою, рівною і гладкою поверхнею.

Поліпропілен – прозора плівка, найчастіше використовувана для покриття захисним шаром рекламної продукції, іншими словами – ламінації.

Полікарбонат – являє собою екструдований термопластик, який поєднує в собі виняткові тривкі, оптичні та термічні властивості.

Більш докладно з плівками і пластиками, які використовуються в зовнішній рекламі із відповідних розділах в лівому меню сайту.

Крім термінів зовнішньої та інтер’єрної реклами, дизайну і матеріалів існують терміни, які складно віднести до якоїсь певної групи.

Реклама – один з видів маркетингових комунікацій. Являє собою поширення інформації про спонсора діяльності, з метою залучення до нього уваги. Розрізняють:

Товарна реклама – рекламування певного товару та/або послуги.

Корпоративна реклама – комплекс послуг по створенню фірмового стилю.

Соціальна реклама – реклама спрямована на привернення уваги до суспільних цінностей, а також виступає за боротьбу з суспільними вадами.

Політична реклама – рекламна кампанія, притаманна будь-яким політичним виборам.

Бренд (brand) – унікальна, характерна, юридично захищена символіка фірми або товару.

Складається з таких частин, як brand-name – юридично зареєстрована словесна частина бренду, а також brand-image – ілюстрована частина бренду. Щоб стати брендом, товарному знаку необхідно набути популярності на ринку.

Імідж – представлення, ставлення до товару, фірмі або персони, створене у соціуму, репутація товару, марки або всієї фірми. Імідж створюється за допомогою різноманітних методів маркетингових комунікацій, рекламою в тому числі. Імідж може бути як правдивий, так і не відповідати істині.

Іміджева реклама – вид реклами, спрямований на створення позитивної думки про товар, послугу, фірму чи людину. Найчастіше застосовується в політичній рекламі.

Креатив – творча ідея.

Медіа – сукупність засобів поширення реклами (зовнішня реклама, радіо, ЗМІ тощо).

Монтаж – установка і кріплення рекламних конструкцій на обумовлене в замовленні місце.

Плоттер – пристрій для виведення з комп’ютера графічної інформації.

Плоттер (ріжучий) – пристрій для виведення зображення за допомогою вирізання її на самоклеючій плівці.

Плоттер (струменевий) – пристосування для друку повнокольорового зображення на рулонних і листових матеріалах.

Регіональна реклама – рекламні дії, спрямовані на кампанію в одному певному регіоні, згідно з його гендерним особливостям.

Рекламне місце – місце розташування зовнішньої реклами.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: