Терміни, що застосовуються у сфері рекламних послуг. Частина 2: Інтер’єр і дизайн

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Словарь 2

У попередній частині статті ми розповіли вам про терміни, що застосовуються в зовнішній рекламі. На цей раз ми хотіли б більш детально зупинитися на внутрішньому рекламному оформленні різних приміщень, а також жаргоні дизайнерів.

Indoor – всередині чогось або, в нашому випадку – всередині приміщення.

Цей термін відмінно характеризує напрямок в рекламі – оформлення інтер’єру. До термінів, які характеризують цей вид реклами відносячи:

Акрилайт – рекламна вивіска внутрішнього застосування. Вона виконана шляхом гравіювання прозорого акрилу, з метою несення на нього тексту і логотипу фірми. Завдяки підсвічуванню з одного боку виникає ефект світіння вигравіруваних елементів.

Підвісний акрилайтНастільний акрилайтНапольний акрилайт

Воблер – рекламне виріб, призначений для залучення уваги до певного товару в торгових точках. Воблери можуть виготовлятися з пластику або картону, являють собою пластину, з нанесеним на неї зображенням і кріпиться до стійки за допомогою тонкої ніжки, або пружини.

Жалон – реклама, виготовлена у формі рекламованого товару, призначається для розміщення в точках продажів.

Інформаційний стенд – рекламний стенд з кишенями з акрилу. Найчастіше виступає в ролі куточка покупця або дошки оголошень.

Інформаційна дошка з пластиковими, акриловими кишенямиІнформаційний стенд з пластиковими, акриловими кишенямиКуточок покупця з пластиковими, акриловими кишенями

Кишеня – частина інформаційного стенду, або індивідуальний виріб із пластику, дерева або метала. Призначений для розміщення рекламної поліграфії.

Торгові стенди – вироби, призначені для презентації товару, чи друкованої інформації про нього, або про яку-небудь послугу. Розташовується в торгових рядах, офіційних місцях продажів, а також використовуються на різних виставках.

Торговий, промо стендРекламний, презентаційний стендРекламна, торгова стійка

Дизайн – творчий вид діяльності по створенню проекту майбутнього зовнішнього вигляду різних виробів, зовнішнього та внутрішнього оформлення навколишнього середовища, а також інших рекламних матеріалів.

Кожен професійний дизайнер використовує у своєму сленгу слова і словосполучення, які не так просто зрозуміти звичайній людині. Для полегшення такої комунікації, нижче надані терміни з їх професійного сленгу:

Векторна графіка – спосіб представлення об’єктів і зображень в комп’ютерній графіці, заснованої на використанні елементарних геометричних об’єктів, таких як: точки, лінії, сплайни і багатокутники. Об’єкти векторної графіки є графічними зображеннями математичних функцій. Термін використовується в протилежність до растрової графіки, яка представляє зображення як матрицю фіксованого розміру, що складається з точок (пікселів) зі своїми геометричними параметрами (згідно опису Вікіпедії).

Оригінал-макет – поєднання текстового і графічного, у вигляді фотографій або малюнків, матеріалу в єдиному макеті. Надалі саме з оригінал-макету виготовляється поліграфічні матеріали.

Фірмовий стиль – незмінні графічні елементи, які використовуються для створення різних рекламних матеріалів, таких як візитки, вивіски, банери, сайт і т.д. Фірмовий стиль складається з певного набору констант. Вони можуть варіюватися в залежності від необхідності клієнта. До базових елементів можна віднести:

Логотип – оригінальне графічне зображення товару або послуги, повна або скорочена назва фірми, або ж товарів фірми.

Символ або емблема – графічний елемент, який може використовуватися окремо або разом з логотипом.

Графічний знак – єдиний блок з логотипу та символу.

Корпоративний слоган (корпоративний девіз, фірмовий лозунг) – красивий, коротко сформульований гасло, що виражає основну місію фірми.

Фірмовий блок – поєднання в єдиній композиції логотипу та символу, підкреслені пояснюючими написами і / або девізом фірми.

Фірмові константи – поєднання незмінних кольорів, шрифтів і зображень.

Фірмовий колір – колір, або поєднання кольорів використані при створенні корпоративного стилю фірми, згодом стають основною кольоровою гамою фірми.

Фірмовий комплект шрифтів – шрифти, які використовуються в корпоративному стилі фірми.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: