Чому не можна економити на якості вивіски

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Чому не можна економити на якості вивіски, зовнішньої реклами

Що для вас світлова вивіска? Необхідність при відкритті бізнесу, або ж надійне капіталовкладення? Ми не раз вже писали про те, що візуальні знаки – це ваш додатковий співробітник, який працює без вихідних і перерви на обід. Він привертає увагу, змушує зайти до вас і зробити покупку. У маркетингу є таке поняття «імпульсний покупець» – простими словами, це людина, яка не збиралася, але зробила у вас покупку. Саме такий клієнт найбажаніший для будь-якого бізнесу. Існує безліч способів змусити людину придбати ваш товар, або замовити послугу, але перш за все, необхідно зробити так, щоб клієнт зайшов. Саме для цього і існує зовнішня реклама, і світлові вивіски зокрема.

Корисний помічник, чи не так? Але, на жаль, все частіше можна помітити, що власники бізнесу намагаються заощадити на візуальному знаку. Давайте на кількох прикладах розглянемо, чому ж не можна економити на світловому знаку. При виготовленні світловий зовнішньої вивіски, в будь-яких її варіаціях (крім, хіба що неону), завжди використовують світлодіоди і акрил (молочний або кольоровий, в залежності від дизайну). Саме вони формую світлову частину виробу, і привертають увагу перехожих. Давайте розглянемо, як економія на цих двох матеріалах вплине на статистику «імпульсивних покупців».

Вплив якості світлодіодів на яскравість світлової вивіски

Існує три кольорових температури світлодіодів – тепла, нейтральна, холодна. Холодні світлодіоди ідеально підходять для освітлення приміщень, призначених для концентрації уваги, творчості і т.д. Але він найбільше деформує сприйняття кольору. Для вивіски ж найкраще підійдуть світлодіоди з нейтральною кольоровою температурою, оскільки вони, як і теплі, комфортніші для зору, і точніше передають колір на зображенні. Економлячи на світлодіодах, ви ніколи не можете бути повністю впевнені, яке світіння отримаєте в результаті. Ставлячи в свою світлову вивіску діоди холодного світіння, ви втрачаєте «імпульсних покупців», а значить, і прибуток.

Дешева, не якісна рекламна вивіска
Якісна, рекламна вивіска із якісних матеріалов

Це перший недолік дешевих світлодіодів, який впадає в очі відразу ж. Другий відноситься до терміну служби. Якщо якісні модулі можуть служити до 5 років без заміни, то дешеві прослужать вам в кращому випадку рік. Не дарма в народі існує прислів’я «Скупий платить двічі». Ось, наприклад, ви замовили вивіску з об’ємними літерами з неякісних матеріалів. Через короткий проміжок часу, у вас перегоріла одна з букв, нічого страшного, поміняємо, подумали ви. Але не все так просто, нові світлодіоди будуть світити яскравіше інших, роблячи вивіску недоладною. Міняти потрібно було підсвічування всієї вивіски, а це куди дорожче. У підсумку, замість того, щоб поміняти модулі через п’ять років, ви міняєте їх щороку.

Як якість оргскла впливає на засвічення вивіски?

У світлових знаках використовують як молочний, так і кольоровий акрил, в залежності від обраного замовником кольору. Якість обраного пластика впливає на рівномірність розподілу кольору. При використанні акрилу низької якості, зображення засвічується плямами, надаючи нової вивісці старий, пошарпаний і не презентабельний вигляд. Така вивіска не викликає довіри у перехожих, не може змусити їх зробити імпульсну покупку. Ви можете замовити вивіску будь-якої яскравості, в залежності від її місця розміщення, але вона буде ефективно працювати, тільки якщо буде виглядати презентабельно, і плями не дуже вписуються в цю картину.

Давайте розглянемо ще один приклад, з життя. Уявіть собі ситуацію, до вас прийшов чоловік в, безумовно, модних, але рваних джинсах, у футболці з намальованими мультяшками і в кедах, і пропонує вам вкласти гроші в його банк під дуже вигідні відсотки. Ви погодитеся? Або ж ви довірите свої фінанси людині в діловому костюмі? Теж саме відбувається з плямами на вивісці. Вони роблять привабливу, в перспективі, вивіску тьмяною і нецікавою, а головне, такою, що не викликає довіру.

Перед тим, як замовити світлову вивіску, подумайте, чи хочете ви просто позначити свій заклад з її допомогою, або ж все-таки залучити до себе клієнтів. Від вашої відповіді буде залежати, яку і у кого ви замовите вивіску. Не економте на візуальних знаках, мало того, що ви переплатите за ремонт, так ще й не отримаєте бажаний прибуток. Виготовлення світлової вивіски – трудомісткий, витратний процес, для отримання якісного виробу не варто економити ні на чому.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(5 голосов, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: