Зовнішня реклама для автосалонів, сервісних центрів, СТО і магазинів автозапчастин

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Зовнішня реклама для автосалонів, сервісних центрів, СТО і магазинів автозапчастин

Зовнішня реклама необхідна будь-якому підприємству, автосалонам, автомагазинам, сервісним центрам і СТО в тому числі. Це один з ефективних способів привернути до себе увагу, виділитися серед конкурентів, розповісти про свій салон або сервіс. Реклама, будь-то ЗМІ, візуальні знаки, або реклама в Інтернеті – двигун бізнесу. Клієнт не дізнається про ваші акції, новинки, сервіси або товари і послуги без застосування різних джерел інформації. Більш того, формуючи рекламну компанію не можна віддавати перевагу лише одному виду і нехтувати іншим. Ваш потенційний клієнт може не користуватися Інтернетом, не дивитися телевізор, не брати листівки у промоутерів. Зате він може проїжджати повз ваш автосалон, сервісний центр або СТО і його зацікавить ваша зовнішня реклама.

Зовнішню рекламу, про яку і йтиметься в цій статті, умовно можна поділити на фасадну, інтер’єрну і таку, що розташовується на відстані. Давайте розглянемо, які візуальні знаки відносяться до кожної категорії, а також їх роль в залученні клієнтів. Почнемо ми з фасадної зовнішньої реклами, оскільки саме вона створює перше враження у вашого клієнта.

Світлові вивіски, об’ємні літери для автосалонів, сервісних центрів, СТО

Фасадна світлова вивіска для автосалона

Перший візуальний знак, який вам знадобитися – це зовнішня вивіска. Буде це лайтбокс, світловий короб або об’ємні букви залежить від обраного макета, який вам надасть менеджер, або від ваших особистих переваг (дуже часто замовники, звертаючись до рекламного агентства, вже вивчили всі варіанти вивісок і хочуть щось конкретне). Головне завдання будь-якої фасадної вивіски – надати перехожому інформацію про вашу назву і рід діяльності (автосалон, сервісний центр, СТО). Також даний візуальний знак допомагає відвідувачам зорієнтуватися по місцевості і зрозуміти, що вони прийшли за адресою.

Оформлення фасаду, вітрин автосалону, сервісного центру, СТО

Світлова вивіска, лайтбокс автосервіса, автомайстерні, сто - оформлення фасаду

Зовнішній вигляд вашого фасаду формує імідж вашого закладу. Сучасний, стильний дизайн подає вашу організацію як надійну і процвітаючу, в той час, як звичайнісінька будівля просто не викличе до себе інтересу. У боротьбі за залучення клієнтів навіть ваші вікна можуть стати відмінним союзником. Вони дають додатковий простір для декору, або розміщення інформації.

Крім цього, ви можете розглянути ще кілька візуальних знаків, які застосовуються на фасаді будівлі:

  1. Дахові установки для автосалону, сервісного центру, СТО. Дана великогабаритна конструкція вказує на престиж і успішність організації – вона височіє над вашими конкурентами, роблячи ваш бізнес більш привабливим і помітним. Не дивлячись на дороговизну такого виробу, він окупає себе в рекордні терміни.
  2. Панель-кронштейн. Цей додатковий знак зазвичай розміщується на торці будинку, тим самим охоплюючи більший потік перехожих. Також при схваленні місцевої влади, його можна повісити на стовп біля дороги, інформуючи про себе водіїв.

Крім зовнішньої реклами на фасаді вам можуть стати в нагоді деякі з перерахованих окремих рекламних елементів.

Рекламна стела для автосалону, сервісного центру, СТО

Стати помітнішою з траси вам допоможе рекламно-інформаційна стела. Висока конструкція помітна з великої відстані, а також виділяє вас серед навколишнього середовища – сусідніх будівель, дерев, і т.д. У нас на сайті представлено кілька варіантів стандартних стел, але ми пропонуємо і індивідуальні розробки. У стел ще один варіант виготовлення – пілон. Він менше за габаритами, але при цьому не менш ефективний. Зазвичай його встановлюю біля входу, або в самій будівлі розміщуючи на ньому невеликий перелік послуг або товарів.

Стела, пілон сто, шиномонтажа
Пілон, стела автоцентра
Рекламна стела, навігаційний пілон для автосалону

Ще одним різновидом конструкції, що розміщається окремо,варто згадати ростову фігуру. Безперечно, вона поступається стелі або пілону в габаритах, але дозволяє залучити відвідувачів завдяки своїй цікавій і незвичайній формі. Саме поняття «ростова фігура» означає, що це покажчик виготовлений у вигляді фігури людини, предмета або персонажа.

Брендування транспорту для автосалонів, сервісних центрів, СТО

Брендування транспорту в даному випадку краще розділити на дві категорії через ролі, яку вони відіграють у просуванні бренду. Автосалони брендують свої тестові автомобілі для підтримки іміджу та торгової марки. Даючи потенційному покупцеві можливість протестувати даний автомобіль, ви рекламуєте його по всьому місту. З іншого боку, корпоративний транспорт можна обклеїти самоклеючою плівкою з інформацією і контактами вашого сервісного центру, і тепер ваш автомобіль пересувний рекламоносій, який охоплює більшу аудиторію жителів міста.

Останнім штрихом в створенні іміджу та залучення клієнтів є оформлення інтер’єру, але це взагалі окрема тема. Для початку ви можете ознайомитися з переліком наших товарів, які допоможуть облаштувати інтер’єр, допоможуть з навігацією в приміщенні, а також налагодять комунікацію з клієнтами:

Що ж, ось короткий перелік послуг, які надаємо ми. Якщо ви хочете, щоб ваш потенційний клієнт дізнався про ваші, замовте зовнішню рекламу для свого автосалону, сервісного центру або СТО прямо зараз! Для цього зв’яжіться з нашим менеджером через сайт, або по телефону.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(11 голосов, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: