Якість в зовнішній рекламі

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Гарантия качества

Якість в зовнішній рекламі – це одна з найважливіших складових успіху не тільки самої реклами, а й всієї компанії в цілому. Неякісна реклама завжди відлякує потенційних клієнтів. Іншими словами, якісна реклама – це інвестиції вашого підприємства, які приносять прибуток, а неякісна реклама – це витрати, що віднімають гроші, час і репутацію компанії.

Саме поняття «неякісна реклама» – це не тільки дефекти, які ми бачимо візуально (невідповідність кольору, перекоси, виступи, подряпини, надколи, тріщини, виробничий брак і т. п.), але так само це і «поганий» дизайн (шрифт, котрий не читається; кольорові відтінки, які не поєднуються, граматичні помилки; недоречні образи чи порівняння; дизайн, який губиться в масі інших реклам; неприваблива реклама), погано підібраний матеріал (дешевий, бракований, не підходящий по стилю), застаріла та не функціональна зовнішня реклама. Як було сказано, все це з легкістю може зіпсувати імідж всієї компанії.

На що ж потрібно звернути увагу, що б ваша зовнішня реклама «працювала», приносила дохід і залишалася стильною та якісною?

Отже, ось кілька рекомендацій від фахівців «Цех-А» з 19-ти річним досвідом у виробництві рекламних виробів, які допоможуть вашій рекламі «працювати» і залучати потенційних клієнтів:

  1. Правильний вибір розробника макету (дизайну) зовнішньої реклами. Найкраще звернутися за розробкою дизайну у рекламну агенцію, де є дизайнерський відділ з досвідом роботи в даному напрямку. Така агенція має досвід роботи з виробничими компаніями, які є виробниками рекламної продукції, тому, без сумнівів, вони будуть враховувати всі технологічні особливості зовнішньої реклами.
  2. Досвідчений і професійний виробник. При виборі виробника, обов’язково вибирайте агенцію, у якої є своя виробнича база. По-перше, вартість виробу буде нижче, тому як виключаються витрати посередників. По-друге, виробник з власною виробничою базою може дати знижку та слушні рекомендації при виборі матеріалу, а так само безкоштовну консультацію фахівців різних напрямів (дизайнер, технічний працівник, кошторисник, монтажник і т. д.). У третіх, ви зможете отримати гарантію якості виробу, безпосередньо від виробника.
  3. Правильний і аргументований вибір матеріалу при виготовленні зовнішньої реклами. Дуже часто нам продають не те, що нам потрібно, а те, що дорожче. Тому при виборі матеріалу, вам потрібно знати деякі нюанси. Наприклад, чи буде ваша вивіска використовуватися вночі чи ні; який температурний режим повинен витримати матеріал; наскільки інтенсивно вивіска буде піддаватися ультрафіолетовому випромінюванню, тобто, скільки часу буде перебувати під прямими сонячними променями; як довго буде використовуватися зовнішня реклама (місяць, чи 10 років) і т. п. Всі ці важливі деталі потрібно враховувати при виборі матеріалу для виробів зовнішньої реклами. Якщо ваш підрядник не враховує їх, то, швидше за все, ви маєте справу з некомпетентними посередниками або не фаховими виробниками, які хочуть «нагріти» вас.
  4. Використання передових технологій. Якщо ви хочете йти в ногу з часом – не забувайте про передові технології. Працюйте з тими виробниками, які можуть запропонувати матеріал «ноу-хау», а так само, які вміють працювати з таким матеріалом. Не забувайте, що ринок реклами – це звичайнісінький ринок виробів, де «новинки» за багатьма характеристиками перевершують аналоги з «минулого».
  5. Професійний монтаж виробів зовнішньої реклами. Часто, громіздкі вироби зовнішньої реклами (вивіски, об’ємні літери, панель-кронштейни, стели, пілони, щити, борди, дорожні покажчики, сіті-лайти і т. п.), необхідно змонтувати і підключити до джерела живлення. Однозначно, що без допомоги професіоналів ніяк не обійтися. При монтажах та демонтажах виробів зовнішньої реклами, важливо вибрати відповідальну компанію з досвідченою монтажної бригадою, необхідним обладнанням і дозволом на проведення монтажних та висотних робіт. Така компанія має знання і в курсі всіх тонкощів монтажу/демонтажу рекламних виробів, а так само спирається на закон України «Про рекламу», стежить, щоб реклама не загрожувала здоров’ю та життю людини. Така компанія, також, може допомогти зібрати документацію на дозвіл установки вивіски або іншої рекламної конструкції.
  6. Гарантійне і пост гарантійне обслуговування виробів зовнішньої реклами. Головне завдання зовнішньої реклами – це «робота» на споживача. Тому у рекламного виробу повинен бути «бездоганний», «товарний» вигляд. Сюди входить: своєчасна заміна світлових елементів реклами, заміна застарілої інформації або вицвілого зображення, заміна елементів виробу зовнішньої реклами, пошкоджені стихією або вандалами, мийка та чистка виробу від бруду і пилу, оновлення та заміна всього виробу при довгостроковому експлуатуванні, заміна матеріалу на більш нові або більш якісні аналоги. Весь цей перелік може надати тільки досвідчений і відповідальний виробник. Тому, заздалегідь обумовлюйте гарантійне і пост гарантійне обслуговування. Якщо компанія ніяких гарантій не дає, то радимо відмовитися від її послуг, навіть якщо вартість виробів буде дуже низькою. Пам’ятайте, що переробка часто обходиться дорожче нового виробу!

Якщо при виборі виробника зовнішньої реклами Ви врахуєте всі нюанси даної статті, не сумнівайтеся, Ваша реклама буде якісною, помітною, продуктивною, а так само прослужить на благо іміджу Вашої компанії багато-багато років!

Бажаємо цікавих і яскравих проектів, сумлінних, досвідчених і професійних підрядників!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 голос, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: