Що говорить Ваша вивіска покупцям?

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Про що говорить Ваша вивіска

Світлова вивіска з об’ємними буквами

Що за маячня, запитаєте Ви. Але це так, Ваша зовнішня реклама здатна багато про що сказати Вашому клієнту. Саме вона перша зустрічає їх біля входу, складаючи певне враження, яке не так просто потім виправити. Так що ж говорить Ваша вивіска?

  • «Ласкаво просимо до нас»
  • «Ми раді вас бачити»
  • «Нам можна довіряти»
  • «Ми пропонуємо тільки найкраще» і т.д.

Яка ж вивіска так радісно зустрічатиме Вашого споживача?

Перше, що спадає на думку – якісна. Вивіска, виготовлена з якісного матеріалу, або виготовлена професіоналами довше прослужить, і буде виглядати привабливіше. Але в це поняття входить не тільки матеріал і виготовлення. Все починається з грамотно продуманого дизайну. Поєднання кольорів, шрифт, тип підсвічування – ці, і багато інших чинників, вже на першому етапі створюють фундамент майбутнього виробу. Важливо не забувати, для створення такої вивіски, потрібен час. Шедеври не створюються за одну ніч.

Обслуговування світлових вивісок

Фасадна світлова вивіска ресторана

Будь-яка світлова вивіска потребує догляду. Це наступний етап у формуванні візуального знака, який розповість перехожому про Ваші переваги перед конкурентами. Навіть найякісніші матеріали не вічні, тому проводячи періодично косметичний ремонт, або навіть повну заміну зовнішньої реклами, Ви, за допомогою вивіски, говорите Вашим клієнтам, що у Вас стабільний бізнес, який розвивається, і готовий надати їм свій товар, або послуги на вищому рівні.

Подивіться на вивіску, яка висить над вашим магазином, офісом або баром (рестораном). Що вона може сказати Вашим потенційним клієнтам? Якщо це:

  • «Висить і добре»
  • «Ну, вивіска ж є»
  • «Ми колись знаходилися тут, а зараз не факт»
  • «У мене немає грошей на рекламу»,

То, про який успішний бізнес можна говорити?

Давайте, для прикладу, розглянемо іншу ситуацію. Припустимо, ви хочете звернутися, скажімо, до юриста. Вивчаючи різні варіанти, Ви зустрічаєтеся з одним, другим, третім фахівцем. Перший одягнений в футболку і кеди, його офіс знаходиться в панельному будинку, з ремонтом з «совка». У другого з офісом та сама біда, але одягнений він в строгий костюм і з собою у нього завжди дипломат. У третього юриста офіс в престижному бізнес центрі, він одягнений в дорогий костюм. Якого фахівця Ви оберете?

Такий же вибір кожен день роблять Ваші відвідувачі. Вони теж в першу чергу звертають увагу на зовнішній вигляд Вашого закладу, а вже потім на якість послуг, обслуговування і ціни.

І останнє. Зовнішня реклама кожного закладу формує зовнішній вигляд нашого міста. Оскільки візуальні знаки давно стали невід’ємною складовою іміджу різних організацій і підприємств, вони є частиною зовнішнього вигляду будівель і вулиць населеного пункту. Щоб вони і далі виглядали привабливими, як для самих жителів, так і для гостей, необхідно всього лише, замовляючи собі вивіску, поставити собі одне питання «А що скаже моя вивіска покупцям?».

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(6 голосов, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: