Навіщо потрібна зовнішня реклама? Інтерв’ю з директором рекламного агентства

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Навіщо потрібна зовнішня реклама

Федорова Тетяна Володимирівна - директор рекламної агенції

Нещодавно ми публікували інтерв’ю з технічним директором рекламного агентства щодо вибору світлодіодів для світлових візуальних знаків. Проаналізувавши питання, які найчастіше задають наші клієнти, ми вирішили взяти інтерв’ю ще й у директора нашої рекламної компанії – Федорової Тетяни Володимирівни (далі Т.В.). В одній статті неможливо передати весь досвід, накопичений за весь час роботи в рекламі, але ми постаралися відкрити завісу хоча б на основну його частину, і відповісти на питання – так навіщо ж потрібна зовнішня реклама?

Я: Давайте почнемо з того, як давно Ви в рекламному бізнесі?

Т.В.: У рекламному бізнесі я вже близько 20 років.

Я: Значний досвід. Скажіть, для чого люди найчастіше замовляють зовнішню рекламу?

Т.В.: Все залежить від їх потреб. Це можуть бути візуальні знаки – світлові об’ємні букви, дахові установки, стели. Може бути інтер’єрана реклама – офісні таблички, інформаційні стенди та куточки покупців. Безпосередньо зовнішня реклама з інформацією про компанію або товар/послугу – банер, сітілайт, білборд і т.д. Окремою категорією можна виділити вироби для виставок, конференцій, різних фотозон. Залежно від виконуваної функції, клієнти замовляють той чи інший вид.

Я: Багато клієнтів напевно замислюються – навіщо взагалі потрібна зовнішня реклама? Які її основні функції?

Т.В.: Без зовнішньої реклами неможливе існування бізнесу, в якому є споживачі товарів або послуг. Це важлива сполучна ланка між виробником і споживачем. Без зовнішньої реклами потенційний клієнт просто не дізнається про ваше існування, а сам підприємець не зможе надати споживачеві свою продукцію або товар.

Що стосується функцій, то їх можна виділити чотири – інформаційна, ідентифікаційна, навігаційна і рекламна. Зовнішня реклама не тільки говорить потенційним клієнтам про існування підприємства, торгової точки або офісу, вказує місце розташування, а й визначає імідж, рівень, надійність організації, допомагає виділитися серед конкурентів.

Я: Чим, на вашу думку, в першу чергу, візуальні знаки можуть допомогти нашим клієнтам?

Т.В.: Візуальна реклама допомагає нашим замовникам розширити свою клієнтську базу.

Я: За стільки років Ви напевно бачили безліч різноманітних вивісок, об’ємних букв, стел, інших предметів зовнішньої реклами, і на перший погляд можете зрозуміти, чи буде виріб ефективним. Які критерії ви враховуєте, визначаючи ефективність візуальних знаків в цілому?

Т.В.: Таких критеріїв багато. Я б запропонувала зупинитися на трьох основних:

1. Читабельність. Іноді вивіска запам’ятовується своєю яскравістю, оригінальністю, але в результаті назву мало хто може згадати. Не варто забувати, що основна функція зовнішньої реклами – не просто зробити світ яскравішим, а розповісти людям саме про ваш бізнес.

2. Креатив. Ми зараз говоримо не про надлишок яскравих кольорів, сміливих шрифтів і немислимих формах. Кілька елементів креативу, які не будуть затьмарювати собою назву – вигідно виділять вашу вивіску із загальної маси.

3. Якість. Це один з основних чинників ефективності зовнішньої реклами. Навіть якщо опустити той факт, що якісна вивіска прослужить в рази довше. Будь-яка недбалість при виготовленні світлового знака – це серйозна антиреклама для вашої фірми.

Я: Тепер, коли ми маємо уявлення, навіщо нам замовляти світлову вивіску, скажіть, які помилки найчастіше робить клієнт при виборі візуальних знаків?

Т.В.: Я б виділила деякі помилки в побажаннях замовників, які вони найчастіше озвучують при замовленні світлових знаків – це «яскравіше», «дешевше» і «на вчора». Іноді Дизайн яскравіше в розумінні замовників це багато тексту, строкаті кольори і багато красивих картинок. Важливо пам’ятати, що будь-які візуальні знаки розраховані на короткочасний зоровий контакт, тому важливо робити акцент на головному.

Відносно «подешевше». Всі хочуть заощадити, це нормально. Але неякісне засвічення, відсутність каркаса, дешеві матеріали, за короткий термін перетворюють вивіску в антирекламу. Сюди ж можна віднести побажання «швидше». Неможливо виготовити якісний продукт в поспіху. Вирішуючи відкрити свій бізнес, необхідно заздалегідь звернутися в рекламне агентство, щоб замовити вивіску, стелу, об’ємні букви, ростову фігуру і т.д. А якщо потрібно швидше, можна виготовити тимчасову бюджетну вивіску, яку з часом замінить більш якісна.

Я прошу звернути увагу на дуже важливий момент. Гроші, вкладені в непрацюючу рекламу, стають витратною частиною вашого бізнесу. Вкладення в якісну зовнішню рекламу – це вигідна інвестиція в ваше підприємство, яка окупиться багаторазово. Тому вибираючи фірму-виробника, ви вибираєте надійного партнера, який, як і ви зацікавлений гідно представити ваш бізнес на ринку.

Я: Дякую за приділений час. Сподіваюся, ця інформація буде корисна нашим клієнтам.

За більш ніж два десятиліття наша рекламна компанія виготовила сотні світлових вивісок, об’ємних букв, стел та пілонів, офісних табличок і інших візуальних елементів, які дозволяють власникам бізнесу залучати нових клієнтів, виділятися серед конкурентів. У цій статті ми надали ексклюзивний досвід людини, який протягом багатьох років спілкується із замовниками, бере участь у створенні дизайну, навчає нових менеджерів. Сподіваємося ми змогли не просто відповісти на питання «Навіщо потрібна зовнішня реклама?», а й дали кілька корисних для вас порад, як обрати привабливу і ефективну вивіску, що запам’ятовується.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(7 голосов, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: