Про що Ви не замислювалися, замовляючи об’ємні букви

Зворотній дзвінок

Як до Вас звертатись?

Телефон

Замовити об’ємні літери

Об’ємні букви – один з найпоширеніших видів зовнішньої реклами, які часто застосовують в якості вивіски на магазин, банк, ресторан, як іміджевий знак на території фірми або організації, або як декорацію в місті. За роки роботи в рекламному бізнесі склалося враження, що замовник впевнений, ніби у кожного рекламного агентства на складі лежать готові рекламні символи потрібного розміру, шрифту, кольору, товщини та інше. Це не так. Між дзвінком (листом, запитом з сайту) і здачею об’єкта, будь-який рекламний виріб повинен пройти масу етапів, які вимагають часу і витрат різних ресурсів, які в наслідку можуть впливати на вартість об’ємних літер. Давайте розглянемо, які етапи проходять букви, щоб ви отримали якісний і привабливий продукт.

Етап 1. Звернення в рекламне агентство

Менеджер рекламної агенції

І так, ви вирішили замовити вивіску, знайшли кілька рекламних агентств в Інтернеті, або вам когось порадив ваш знайомий. Рідко коли замовник відразу знає, який візуальний знак він хоче. На цьому етапі менеджер з’ясовує у замовника наступні моменти:

  1. Це буде рекламний короб, чи рекламні букви.
  2. Який тип підсвічування вас цікавить (несвітловий виріб, внутрішнє підсвічування, контражур, інкрустація, зовнішнє підсвічування світлодіодними прожекторами, і т.д.)?
  3. Де вивіска буде розташовуватися (на фасаді, в інтер’єрі, це буде наземна конструкція)?

Не хвилюйтесь, досвідчений менеджер проконсультує вас по кожному виду, щоб ви могли прийняти вірне рішення.

Етап 2. Дизайн рекламної конструкції

Дизайн макет вивіски

Припустимо, ви вирішили замовити об’ємні букви з внутрішньою підсвіткою. Для того, щоб дизайнер розумів, який дизайн для вас робити, бажано розповісти про ваші вподобання щодо кольору, а також шрифту, який ви хочете бачити на вивісці. Зазвичай шрифти діляться на три категорії, але не всі вони підходять для будь-якого виду діяльності:

  1. Прямий шрифт – найчастіше застосовують в фінансових організаціях, банках, але і при замовленні букв на магазин, чи ресторан, такий шрифт підходить. Перевага таких букв в тому, що вони легко сприймаються перехожими (вони ж потенційні клієнти), а також більш легкі у виготовленні.
  2. Шрифт із зарубками – підходить для будь-якого виду діяльності, але за рахунок зарубок більш трудомісткі у виготовленні, а також їх складніше рівномірно засвітити (якщо зарубка невеликого розміру, туди не стане світлодіодний модуль).
  3. Прописний шрифт – безсумнівно, такі літери будуть виглядати більш креативно, але, зазвичай, їх недоречно використовувати для таких організацій як – банк, нотаріус, і т.д. Також, вибираючи прописний шрифт для свого закладу, головне не перестаратися, основне правило дизайну візуального знака – він повинен бути читабельним.

Зазвичай дизайнер створює кілька макетів виробу, які і демонструє вам менеджер. Вибравши найбільш підходящий варіант, його зазвичай відправляють назад дизайнеру, для внесення правок від замовника. На жаль, рекламне агентство не може собі дозволити наймати дизайнера для кожного менеджера, тому зазвичай на одного дизайнера припадати 3-4 продавця. Відповідно, і сам дизайн, і внесення правок займає досить багато часу. До всього іншого, замовник іноді сам не може відразу дати відповідь по дизайну – узгодження з директором, відсутність часу і т.д. У таких випадках цей етап затягується добре якщо на тиждень (бували випадки, коли узгодження дизайну затягувалося на місяць, а то й довше).

Етап 3. Розрахунок вартості світлових букв

Прорахунок вартості об’ємних літер

Після всіх тверджень і правок, дизайн готовий. Тепер менеджер, нарешті, може передати його в технічний відділ, щоб вони розробили технологію виготовлення об’ємних символів (як мінімум, потрібно розуміти, які світлодіоди краще використовувати в цьому знаку, для рівномірного засвічення, а також необхідність каркасу і його параметри). Після того, як обрана технологія виготовлення, підібрані матеріали, кошторисник може прорахувати вартість виготовлення букв.

Всі замовники хочуть отримати світлові рекламні букви швидко (ще на вчора), якісно, не дорого. Тому після оголошення ціни і термінів виготовлення, ми часто чуємо, що це занадто дорого, і нам потрібна вивіска вже ось. Тому кошториснику доводитися перераховувати вироби, при цьому економиться на матеріалі, так що якісно вже не вийде. Не забуваємо, що якщо ви хочете швидко – це теж впливає на вартість.

Етап 4. Договір, передоплата/оплата

Багатьом підприємствам, для замовлення будь-якої продукції, потрібне укладення договору. В такому випадку менеджер надає замовнику типовий договір, з додатком з кресленнями виробу. Також в договорі вказується вартість і спосіб оплати. Без оплати ми не можемо приступити до виготовлення об’ємних літер із пластику, оскільки потрібно замовити матеріал. Якщо в той же день, коли менеджер виставив замовнику рахунок, він заплатив потрібну суму, або частина суми (в залежності від умов договору), снабженець може замовити необхідний матеріал і виробництво приступить до роботи. Але, на жаль, так буває не завжди. Відповідно ми знову втрачаємо дорогоцінний час.

Етап 5. Виготовлення та монтаж об’ємних літер

Виготовлення об’ємних букв, символів

Дизайн готовий, технологія виготовлення визначена, передоплата (оплата) внесена, матеріали отримані, можна приступати до безпосереднього виготовлення. На будь-якому підприємстві (не обов’язково рекламному), є графік замовлень на виробництво, відповідно до нього і визначається термін виготовлення того, чи іншого виробу. Повертаючись до питання «швидко, дешево, якісно». Якщо ви готові заплатити, за понаднормовий вихід фахівців, або щоб інші замовлення були відсунуті заради виготовлення ваших букв, то говорити про дешевизну вироби не доводиться. Виходячи з практики, щоб не переживати про терміни, як і інші нюанси, звертайтеся в рекламне агентство заздалегідь, а не перед самим відкриттям.

Після виготовлення візуального знака, бригада наших монтажників виїжджає на об’єкт для установки світлових букв. Наші фахівці працюють на різних висотах, при необхідності замовляючи автовишку.

Насправді, все залежить від обох сторін. Менеджер завжди увійде в положення замовника і постарається максимально скоротити терміни виготовлення, чи знизити ціну, якщо у нього буде така можливість. З боку замовника потрібно лише максимально швидко узгодити макет і внести передоплату. В ідеалі, відразу озвучити менеджеру ваш бюджет, щоб уникнути зайвих перерахувань.

Сподіваємося, ця стаття трохи розкрила Вам таємницю виготовлення рекламних конструкцій, і пояснила причинно-наслідкові зв’язки між якістю, ціною і термінами виготовлення. Тепер, якщо ви вирішите замовити світлові букви, ви будете розуміти, що це витратний і трудомісткий процес, який неможливо скоротити без втрати якості, грошей і часу. Наша творча майстерня завжди готова відповісти на будь-які ваші питання, а також допомогти з вибір об’ємних літер, які стануть вашим незамінним співробітником і прикрасою вашої вхідної групи або інтер’єру.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(5 голосов, в среднем: 5 из 5)

Є питання? Хочете зробити замовлення? Зв’яжіться з нами:

Ваше ім’я (обов’язково):

Ваш e-mail (обов’язково):

Номер телефону:

Повідомлення

Прикрепить файл: