Неважливо наскільки якісно і з якого матеріалу виготовлена вивіска, якщо її дизайн ретельно не продуманий. Правила для створення макета зовнішньої реклами та інших її напрямків суттєво відрізняється.
В першу чергу це пов’язано з тим, що для ознайомлення з зовнішньою рекламою у потенційного клієнта є не більше 3 секунд. Проходячи по вулиці пішки, проїжджаючи по ній в машині або громадському транспорті, ми фізично не можемо прочитати і засвоїти велику кількість інформації. Саме тому, розробляючи дизайн вивіски, таблички, вітрини або будь-якого іншого носія ми повинні враховувати цей факт. Не варто перевантажувати рекламний носій інформацією, яка все одно не принесе користі, а в деяких випадку може ще й нашкодити.
Визначившись з інформацією, яку Ви хочете донести до клієнта, ми повинні продумати шрифт і колірну гамму, які будуть застосовуватися на нашій вивісці, вітрині, стели і т.д. Залежно від висоти і відстані, на якому буде розташовуватися рекламний носій, підбирається читабельний шрифт, а також кольору. За весь час існування зовнішньої реклами, рекламщики визначили, які ж кольору краще поєднуються один з одним.
Якщо для створення макета ви маєте намір використовувати дизайнера не з нашої фірми, вам необхідно знати які вимоги до макетів необхідно при цьому враховувати:
1. Файли готуються в масштабі 1:1.
2. В Залежно від виду файлів, їх надають в наступних програмах:
- вектор – Графік, Корел.
- растр – Фотошоп, Ілюстратор.
3. Підготовка файлів для широкоформатного друку: TIFF – кольорова модель CMYK, без шарів (фоном), без шляхів, без альфаканалів, тип стиснення LZW. Файли готуються в масштабі 1: 1:
- дозвіл файлів для сольвентного друку:
- площа до 2 м2 – 150-200 dpi
- площа більше 2 м2 – 100-150 dpi
- площа більше 5 м2 – 50-100 dpi
- площа більше 10 м2 – 36-100 dpi
- дозвіл файлів для інтер’єрного друку:
- площа до 1 м2 – 200-300 dpi
- площа до 5 м2 – 200 dpi
- площа до 10 м2 – 100-150 dp
4. Вимоги до кольору:
- чорний і сірий кольори повинні бути складовими.
- приклад чорного кольору – CMYK 50/50/50/100.
- приклад сірого кольору CMYK 20/20/20/10.
- тіні – складові.
5. Параметри жорстко-заданих кольорів – під жорстко-заданими кольорами маються на увазі пантоне і корпоративні кольори. При використанні цих кольорів Вам слід враховувати, що обладнання для широкоформатного друку не дає 100% передачі кольору пантонних кольорів, мова може йти тільки про високий ступінь збігу. Для отримання потрібних кольорів – потрібно кольорова проба.
Для більш детальної консультації, ви можете звернутися до наших фахівців, або залишити заявку на дизайн через форму зворотного зв’язку.